Visszatérítési szabályzat

pastedGraphic.png

14 napos visszaküldési szabályzatunk van, ami azt jelenti, hogy a termék kézhezvétele után 14 nap áll rendelkezésére visszaküldést kérni.

Ahhoz, hogy a termék visszaküldhető legyen, a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogy azt kapta, viseletlenül vagy használaton kívül, címkékkel és az eredeti csomagolásban. Szüksége lesz a vásárlást igazoló nyugtára vagy bizonylatra is.

Hogyan kérhet visszaküldést

A visszaküldés kéréséhez be kell jelentkeznie fiókjába.

1. Kattintson a profil ikonra 👤 az áruház navigációjában: az email mezőbe írja be a vásárláskor használt e-mail címet, majd kattintson a FOLYTATÁS gombra.

2. E-mail fiókjában nyissa meg az üzletünkből küldött e-mailt, és másolja ki a benne található hatjegyű ellenőrző kódot.

3. Térjen vissza az online áruházba, majd adja meg hatjegyű ellenőrző kódját.

4. Kattintson arra a rendelésre, amelyre visszaküldeni kívánja.

5. Ha rendelése egynél több terméket tartalmaz, válassza ki a visszaküldeni kívánt tételeket.

7. Válassza ki a visszaküldés okát, és jegyezze fel az üzletet.

8. Kattintson a VISSZAKÜLDÉS KÉRÉSE lehetőségre. Ha visszaküldési kérelmét jóváhagyják, és szállítást igényel, e-mailt fog kapni a szállítási utasításokkal és a visszaküldési szállítási címkével. A termék visszaküldése után visszatérítjük az árát.

Bármely jellegű áruvisszaküldést a következő névre és címre kell teljesíteni:

IDT spa c/o WEJO

via Toscana 3

10099 San Mauro Torinese (TO)

Italy (Olaszország)

1. Amennyiben a rendelt termék méretbeli eltérést mutat, nem a kívánt termék, esetlegesen nem nyerte el maradéktalanul az Ön tetszést, vagy bármi egyéb okból nem megfelelő, úgy az Ön költségére a fenti eljárással és módon kell a terméket a fenti névre és címre eljuttatni.

2. Amennyiben sérült, szakadt, vagy egyéb minőségbeli eltérést tapasztal, úgy a szabályzat ide vonatkozó része szerint és módon a mi költségünkre történik az áru visszaküldése a fenti névre és címre.

Bármilyen visszaküldési kérdéssel bármikor felveheti velünk a kapcsolatot a support@clusimo.hu címen. 

Sérülések és problémák
A megrendelés kézhezvételekor vizsgálja meg, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk, ha a termék hibás, sérült, vagy ha nem megfelelő terméket kap, hogy értékelni tudjuk a problémát és a megoldást jobbra.

Kivételek/Nem visszaküldhető tételek
Bizonyos típusú tételek nem küldhetők vissza, például romlandó áruk (például élelmiszerek, virágok vagy növények), testreszabott termékek (például speciális rendelések vagy személyre szabott termékek) cikkek) és testápolási termékek (például szépségápolási termékek). Veszélyes anyagok, gyúlékony folyadékok vagy gázok visszaküldését sem fogadjuk el. Forduljon hozzánk, ha kérdése vagy aggálya van az adott cikkével kapcsolatban.
Sajnos akciós termékek vagy ajándékutalványok visszaküldését nem áll módunkban elfogadni.

Csere
A leggyorsabb módja annak, hogy megkapja, amit akar, az, ha visszaküldi a meglévő terméket, és a visszaküldés elfogadása után külön vásárol az új tételért.

14 napos lemondási idő az Európai Unióban
A fentiek ellenére, ha az árut az Európai Unióba szállítják, Önnek jogában áll 14 napon belül törölni vagy visszaküldeni a megrendelését, bármilyen okból és indoklás nélkül. A fentieknek megfelelően a terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogy megkapta, hordatlan vagy nem használt, címkékkel és az eredeti csomagolásban. Szüksége lesz a nyugtára vagy a vásárlást igazoló dokumentumra is.

Visszatérítések
Amint megkaptuk és megvizsgáltuk visszaküldését, azonnal értesítjük, és tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést jóváhagyták-e vagy sem. Jóváhagyás esetén 10 munkanapon belül automatikusan visszatérítjük az eredeti fizetési módra. Felhívjuk figyelmét, hogy eltarthat egy ideig, amíg bankja vagy hitelkártya-kibocsátója feldolgozza és elküldi a visszatérítést.
Ha több mint 15 munkanap telt el azóta, hogy jóváhagytuk visszaküldését, lépjen velünk kapcsolatba a következő címen: support@clusimo.hu